-پاسخ آیت الله سیستانی درباره لباس مشکی در محرم وصفر
-پاسخ آیت الله خامنه ای درباره افطار کردن با تربت امام حسین علیه السلام
-دست زدن همراه با شادي و خواندن و ذكر صلوات بر پيامبر اكرم و آل او(ص) درجشن هايي كه به مناسبت ايام ولادت ائمه(ص) و اعياد وحدت و مبعث برگزار مي شود چه حكمي دارد؟ اگر اين جشن ها در مكانهاي عبادت مانند مسجد و نمازخانه هاي ادارات و يا حسينيه ها برگزارشوند، حكم آنها چيست؟
-پاسخ آیت الله شبیری زنجانی درباره جشن عروسی در ماه محرم وصفر
-پاسخ آیت الله مکارم شیرازی درباره اصلاح و آرایش در ماه های محرم و صفر
-پاسخ آیت الله روحانی درباره جنگ عایشه با امیرالمؤمنین (علیه السلام) از همه گناهان بدتر بود
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز روز عید غدیر
-پاسخ آیت الله جوادی آملی درباره نماز عید غدیر
-پاسخ آیت الله حکیم در باره افضل بودن حضرت علی علیه السلام از بقیه ائمه وپیامبران
-پاسخ آیت الله وحید خراسانی درباره سیگار کشیدن در ماه رمضان

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.

  کد مطلب:17069 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:2

اينجانب جواني هستم كه در يك شب با يك فرد ناشناس آشنا شدم كه ايشان فكر ميكرد كه بنده منحرف هستم از من خواست در يك شب پيش او بخوابم بنده هم كه فكر جايي را نمي كردم به تمام جاي جاي بدنم دست زد به خصوص آلت تناسلي من و اون را به بدن خويش مي ماليد اما به هيچ وجه لواط نكرده ام اين عمل را چند بار تكرار كرد چون من با ايشان صحبت هايي مي كردم او فكر مي كرد كه من دروغ مي گويم يا اصلاً آلت تناسلي ندارم . من فكر مي كردم كه مرا مي خواهد امتحان كند و اين عمل را چند بار تكرار كرد اما در هيچ موارد لواط انجام نداديم . ولي توسط بدن او ارضاء شدم و الان هم اين كار را ترك كرده ام حال مي خواهم بدانم تكليفم چيست ؟ و اگر ممكن شد با شناختي كه از خانواده ايشون دارم مي توانم با دختر ايشون ازدواج كنم ( كفاره هم لازم است لطفاً راهنمايي كنيد )
اگر كسي هم جنس بازي ( مرد با مرد يا مرد با بچه و نوجوان ) به دخول كشيده نشود مثلاً به ران يا سرين او اكتفا كرده باشد،حدًش صد تاريانه است. و اگر اين عمل را مكرر انجام داده باشد و سه بار هر نوبت صد تازيانه خورده باشد بار چهارم اعدام مي شود و بعضي گفته بارسوم لكن قول اول شبهه است .

ترجمه تحرير الوسيله جلد 4 ص 342 مسئله 6

اگر كسي كه عمل لواط يا هم جنس بازي مي كنند و به مرحله دخول كشيده نشود مثلاً به ران يا سرين اكتفاء كرده باشد بعد از عمل پشيمان شود و توبه كند،حدّ از او ساقط مي گردد ،و مي تواند با دخترش و با خواهرش و بقيه اقوام نسبي و رضاعي و سببي طرف مقابل ( كننده وكار واقع شده ) ازدواج بنمايد بنابراين ازدواج شما بلامانع است .

ترجمه تحرير الوسيله ج 4 ص344 مسئله 8

توضيح المسائل مراجع عظام 2405 ص 908 و حواشي مراجع عظام 2406

در توضيح المسائل بحث مفصلي نبوده از تحرير الوسيله امام راحل گرفته شده و بعضي با مسئله ازدواج بوده كه مسئله اش را نوشته ام .
خلاصه مطالب و اصل جواب سؤال :
توبه كرده اي حدّ ساقط شده خداوند توبه پذير است .
عمل لواط انجام نشده شما مي توانيد با دختر آن آقا و خواهر و مادرش و دختر دخترش و خواهر خواهرش ازدواج بكني .

مسئله 2056 توضيح المسائل آيه الله مكارم شيرازي ص 403

(مادر) و( خواهر) و( دختر ) پسري كه لواط داده بر لواط كننده حرام است ، خواه لواط دهنده بالغ باشد يا نابالغ . ولي اگر لواط كننده نا بالغ باشد حرام نمي شود همچنين اگر شك داشته باشد كه دخول حاصل شده يا نه .

مطالب این بخش جمع آوری شده از مراکز و مؤسسات مختلف پاسخگویی می باشد و بعضا ممکن است با دیدگاه و نظرات این مؤسسه (تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)) یکسان نباشد.
و طبیعتا مسئولیت پاسخ هایی ارائه شده با مراکز پاسخ دهنده می باشد.